“Biasalah Bila Dah Kaya & Maju, Datang Orang Dengk1 Dengan Kau”

Menerusi perkongsian di Instagram, anak kepada pelakon Normah Damanhuri iaitu Liana Rosli atau lebih dikenali sebagai Kak KM meminta supaya orang ramai tidak perlu b1mbang dengan produk keluarannya.

Kak KM mendedahkan sudah menjadi lumrah apabila ada pihak yang mula iri hati melihat kejayaannya dalam bidang perniagaan. Namun, dia meminta supaya orang ramai tidak perlu w4s-w4s kerana semua produknya mempunyai kelulusan.

 

View this post on Instagram

 

Alhamdulillah selesai sudah… Allah permudahkan 🎥😇 Yang pastinya pengkhianat miskin hina

A post shared by lianarosli (@lianarosli_official) on


“Tak payah nak r1sau, nak bagitahu dekat sini, semua produk Kak KM ada kelulusan. Tak payah nak takvt, tanpa w4s-w4s lagi nak pakai apa pun.

“Biasalah bila kau dah kaya, bila kau dah berniaga yang memang maju, lar1s tak ada orang boleh kal4hkan kau lagi, mulalah datang pengkh1anat. Datang orang yang dengki dekat kau, datanglah bab1-bab1 haml4u, biasa.

“Itu kes lama yang baru sekarang nak kemukankan tapi tak apalah macam mana pun kita hadap sahaja, lagipun benda dah selesai. Alhamdulillah,” katanya.

Dalam pada itu, Kak KM turut mengesahkan kehadirannya di Mahkamah Majistret pada Isnin lalu. Ujarnya, bukan produk jamunya terlibat dalam k3s tersebut tetapi produk lain.

“Sabar, yang kena d4kwa aku bukan korang. Terima kasih yang prihatin dekat Kak KM, kesian, yang tanya sama ada betul atau tidak saya dekat mahkamah.

“Betul tak salah orang lagi, macam ni paparazzi ambil gambar aku, seronok tapi aku pun kel1ru tadi nak buat peace ke buat apa tak tahu sebab kita tak bersalah.

“Yang pasti bukan jamu kak KM yang punya fasal ni, yang punya fasal adalah produk Kak KM yang lagi satu hal-hal fasal lambat keluar kelulusan KKM. Saya ingin beritahu di sini tak perlu risau, semua produk saya ada kelulusan, korang tak payah nak takvt tanpa w4s-w4s lagi,” jelasnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di@PENMERAH

Sumber: MH

PERHATIAN: Pihak PENMERAH tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak PENMERAH juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "“Biasalah Bila Dah Kaya & Maju, Datang Orang Dengk1 Dengan Kau”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*